Merhaba şuanda 30+1 günlüğüz. İş yerime çalışabilir raporu vereceğim. Ama biliyorsunuz ki 30+1 demek 31. Hafta demek. Benim bu raporu ne zaman almam lazım. Bı de SGK ya onlar mı bildiriyor. Benim bişey yapmama gerek var mı. Son olarak çalıştığım haftaları doğum sonrası aktarabiliyor muyum?