ayse1205 Büyük ihtimal mantardır.Bende de vardı gerçekten berbat bişey inanılmaz akıntım vardı
Karbonatlı su ile silindim
Travazol krem kullandım
Çamaşır giymedim evde
Bütün çamaşırlarımı yüksek derecede yıkadım Sürekli kurulandım geldim gittim pamukla silindim düzenli yaptım bunları öyle atlattım Allah’a şükür doktorun verdiği fitil hiçbi ise yaramadı.