İyi geceler hanımlar.. bugün açtığım ikinci başlık:) diğerinde alerji ilacı sordum hamilelikte kullanılır mı diye… Bunda da kolestazi sormak istedim. Birkaç haftadır göbeğim aşırı kaşınıyordu üç gündür de vücudumun her yeri kaşınmaya başlayınca bugün doktoruma gittim tahlillerde değerlerim normal çıktı şükür ama doktor ilk günlerde çıkmayabilir dedi. Kolestaz yaşayanlar sizin kaç çıktı hemen yükseldi mi nasıl bir tedavi uygulandı.. Doktor çıkarsa erken sezaryen yapmak zorunda kalırız dedi korkuyorum çok :(