Erkekannesi41 Merhaba anneler, daha dün hiçbir belirtim yok diye paylaşım yapmıştım ama bugün hatta 1-2 saattir karnımda sertleşme ve kasılma oluyor çok hafif kasığıma sancı vuruyor. Bacağım ve belime de öyle. Bu durumu yaşayan var mı?
cds Erkekannesi41 bende de öyleydi doktorum bebeğin antrenman yapıyor gelmek için hazırlanıyor dedi ☺️ Vücutta öyle kendini hazırlıyor doğuma bende 36 haftalığım
cds Erkekannesi41 o sertleşme oluyor bende biraz zaman sonra normale dönüyor ben öyle olunca hemen uzanıyorum sola doğru
ZeyHus33 Erkekannesi41 bendede öyle bende 34 haftalık oldum kasılmam agrılarım ve sertlesmeler var ayın 9 unda gidecem bakalm nedicek
Erkekannesi41 cds uzanıyorum bende şimdi çok nadir olurdu sertleşme böyle uzun sürünce endişelendim bende ☺️ Bakalım sürece göre hareketleri çok iyi ama şükür ki
Erkekannesi41 Yeni13 ne kadar sürüyor peki ve bu esnada bebeğin hareketli mi? Benim çok hareketleniyor
Erkekannesi41 cgla29ony işte bende bunu merak ediyorum:) kasılma dedikleri şey sertleşme ve toplanma mı?
Erkekannesi41 cgla29ony işte bende bunu merak ediyorum:) kasılma dedikleri şey sertleşme ve toplanma mı?
cgla29ony Erkekannesi41 ah bir bilsem ilk gebeliğim tecrubesizim 🙄 ya birde 2gun önceye kadar kıpır kıpır olan kızım şimdi daha bı kibar hareketleri dünden beri 🤷
Yeni13 Erkekannesi41 Hareketli ama daha çok kendini sertleştiriyor vurmuyor sanki kendine topluyor gibi karnımı sertleştiriyor
Erkekannesi41 cgla29ony büyüdükçe yeri azalır hareketlerinin azalması normal diye biliyorum günde on hareket hissetmek yeterliymiş