Pnrmcht53 Kızlar merhaba , 36+1 haftalık hamileyim sabah uyandığımdan beri karnımda adet olucakmışım gibi ağrı var az önce de belime vurdu sanki bişey saplanıyor gibi kuyruk sokumuma doğru birde karnım çok sert sizce hastaneye gitmelimiyim ?
ElaCAN07 Pnrmcht53 doktor bugün ufak tefek sancılar olabilir şiddetli olursa zaten duramaz gelirsin yanıltabilir sancılar ama şiddetinden anlarsın dedi. Karın sertliği de bende de oluyor artık hazneye sığamama zamanları ama yine de tereddüt varsa doktorunu bir ara 🤗
Lemonade Pnrmcht53 çok ayakta durma yürüyüş yap ağırlaştı artık bebek baskı yapıyor aşağı bende de oluyor
Erkekannesi41 Pnrmcht53 36+3 benimde 1-2 saattir karın sertleşmem var hiç böyle uzun sürmezdi hareketli de çok fazla uzandım bekliyorum. Sende dinlenmeye çalış canım dayanamayacak gibi olursan da hastaneye gitmelisin bende öyle yapacağım
heyymomm Pnrmcht53 ben böyle olduğunda gittim yarım saat süren nst de sancım 100 oldu üç defa ve 50 nin altına hiç düşmedi iki haftadır da öyle ondan sonra tam 3 kez daha bağlandım yine aynı ama bi gelişme yok 🤦🏻♀️ nst çektir istersen bi gidip