annevehamile11 Yarın doktor kontrolüm var öyle heyecanlıyım kiiiii🤍 2.gebeliğim bu kez kızımız olacak inşallah. Büyük ihtimal sezaryan günü verecek. Uyuyamıyorum strest ve heyecandan 🤍 aynı haftada olan annelerimiz sizler aldınız mı doğum tarihinizi 🌸🙋♀️
Bursa97 annevehamile11 Aldık canım 11 şubata sezaryan günü aldık şuan 37+2 yüz bizde yarın kontrolümüz var gidip saatini belirlivez Allah’ın izniyle 🥰
burjoosphere annevehamile11 bizde yarın 36+4 oluyoruz oğlumla ilk gebeliğim bende çok heyecanlıyım. Yarın randevum var bakalım sezeryan için tarih alacak miyiz? Bizde bekliyoruz 🧿💙😅
Tatlianne_ annevehamile11 bende 36+5 olacak bugün kontrolüm vardı herşey normaldi çok şükür bizim Allah nasip ederse normal doğum olacak günü belli değil ne zaman gelmek isterse artık
Kirazcoban33 annevehamile11 benim de 2. Gebelik ve 37+2 hafta olduk ilki normal doğumdu 35+5 de gelmişti Buda normal olur demiştı bakalım yarın kontrol var ne diyecek 🤷♀️
annevehamile11 2 kezdir hiç cevap veren olmuyor, başka postlarda anneler ne güzel dertleşiyor keşke bana da yazan arkadaşlar olsa 😊
annevehamile11 Bursa97 ay Allah razı olsun sizden hablre bakıyordum biri yazdı mı acaba diye ♥️ sağ salim gelsin inşallah bereketle hayırla sağlıkla gelsin ♥️♥️ tarihi kaçıncı haftada verdi peki 36 daa mı bana da yarın kesin verir mi ki 😊
annevehamile11 Mltmbktr benim 2. Doğumum ilki sezaryandı ve arası Az diye mecbur yine sezaryan olacak canım 😊
Bursa97 annevehamile11 yok canım ben 35 te falan aldım tarihi ama ben kendim sordum oda bakalım falan dedi bir tarih verdi her doktor hemen vermiyormuş sanırım sen gene bir kendinde sor bence 😊🥰
Duygusuz annevehamile11 benimde ikinci gebeligim ilki normaldi bunu sezeryan istiyorum ama malum istege baglı sezeryan pahalı. Dr um da normal dogum yanlısı normal dogumu bekliyoruz
Arasmama Benımde ikinci gebeliğim 36+0 ım ilki sezeryan diye buna da 15 şubat sezeryan tarihi verdi 38.haftada alıcak yani 🙏🧸
annevehamile11 Arasmama ay aynıyız bende öyleyim bize de büyük ihtimal aynı günü verir hayırla sağlıkla gelsinler inşallah 🧿🤍😊