Ebebekte 850 tl gördum bende. Yenı dıye geçıyor. Sanırım çekim gücü güçlendirilmiş ama o kdr vermeye gerek yok bencede. Indırım gununu takıp edıyorum sanırım 3-4 subatta ındırım olcak pompalarda da. Tekli alırım bende galıba. Çalışan bayanlar zaman tasarrufundan dolayı cıftliyi tercıh edıyor. Zaman dısında extra bı farkı oldugunu dusununmuyorum bende