Kızlar merhaba ben 37+4 haftalık hamileyim bugün doktora gittim çatı muayenesi yaptı doktorum ama açılma yok dedi çatıda sıkıntı yokmuş yumuşak doku biraz fazla bebek kanala kafasını sokmamış dedi 38+4de gel aynı durumdaysak sezeryanla alalım dedi. Ama ben normal doğum çok istiyorum bebek baş aşağı duruyomuş kasıklardaymış. Ben sürekli doktor videoları izliyorum bilgilenmek için bebek zaten bu dönemde kanala kafasını yerleştirmesede sıkıntı olmazmış doğuma saatler kala bile bu durum gerçekleşebilirmiş. Bana biraz doktorum işine sezeryan geldiği için öyle diyormuş gibi geliyo taa başından beri hep sezeryan yapalım diyip duruyodu. Sizce ne yapmalıyım Samsun’da önerebileceğiniz normal doğum taraftarı bi doktor varmı acaba 🙋