fatmArslan06 12+5 oldum hiçbişey hissediyorum bebeğimi korkuyorum erkek çocuğum sizce normal mi bu haftada hic seyrime bi dalgalanma bi ne bilim hiçbişey 😞
BegumIscanTunc fatmArslan06 canin 14+5 haftayim ben bile hissetmiyorum buda normal 16 haftadan sonra hissedilmeye başlıyor genelde daha erken yani içini ferah tut sıkma kendini
Buketkucuk fatmArslan06 henüz çok erken zaten ben 16.haftamda hissetmiştim ilk az sabredin korkmayın😊🙏🏼
Mervekaynak fatmArslan06 ben ilk 22.hafta hissetmeyen başladım doktorlar 24. Haftaya kadar hissedilmeyebilir dedi ne bu acele🤔🤷
fatmArslan06 BegumIscanTunc hastahaneye gidiyorum bikac gün geçsin duramıyorum korkuyor insan cinsiyetiniz ne sizin acaba
BegumIscanTunc fatmArslan06 bizim henüz belli değil canım bizimki göstermedi arkasıni dönmüştü tan dönüyor derken bacaklarıda topluydu 24 Şubat’ta gidicez artık o zaman ins öğreniriz
fatmArslan06 cilekreceli sırt üstü yatınca falan kendimizi dinleyince de hissedilmez mi hiçbişey hissedilmez mi yani 16.haftaya kadar
cilekreceli fatmArslan06 hissedilmez hayatım yedi kat derinin altında avuç ayan kadar büyğklükte olan bir canlının içerden uyguladığı kuvveti hissedemezsin.
Mervekaynak fatmArslan06 ilk haftalarda çok çok zayıf olan insanlar hissedebilir. Doktorunuz normalde söyler benimki söylemişti korkma çok erken henüz demişti
SineMina fatmArslan06 16. Haftamdayim aksamlari sadece uzaninca hafif segirme hissediyorum ona nadir yani