Doktor 3 ay koeunun dedi korunmak istemiyorum aklımı yiycem valla 12+1ken kürtaj oldum yeniden gebelik istiyorum 1ay geçti korunmak istemiyorum sağlıklı gebelik geçiren cok anne var diye düşünüyorum her gebelik bir olmuyor yanlış mi düşünüyorum… Aydinlatirmisiniz beni