36+4 teyim bikaç gündür kendimi hiç iyi hissetmiyorum kasıklarim çok ağrıyo hele bugünn iyice arttı ve yatakta dönerken çok zorlanıyorum ağlayasım geliyo birde belik yerinden çıkacak gibi ağrıyor. Bunlarin dışında bide reflüm var saatlerdir miğdem nefes borum yanıyor. Ana olmak ne kadar zormuş böyle 🥺