49411995 Kızlar bişey sormak istiyorum benim hcg 26508.5 çıktı daha doktora gitmedim acaba ne kadarlık oluyor bide ikiz olma ihtimali de olabilir mi gemimizde yok ve en son adet günüm 27 Aralık
Hemsiremom 49411995 hayır tek de olabilir çünkü şu an 5 haftalık olmuşsunuz.benim de 5 haftalık Bile değilken 24 binlerdeydi ama tek bebek.şunu söyleyebilirim kız olma ihtimali yüksek
Pnrss06 ilkcan64 49411995 beta degerine göre deil son adet dönemine göre degerlendirilir 5+1 haftalıksınız.Be ikiz olabilir deger baya yüksek
Tugcek33 49411995 hayırlı olsun🐣 ikiz ihtimaline bir şey diyemicem kan değeri ile değil ultrasonda belli oluyor tek veya ikiz, benim 5. haftalarda değerim 74 binlerdeydi🥰 ikiz oğluşlarım olcak inşallah.
49411995 Hemsiremom allahım inşallah ya çok amin hayırlısı ile sağlıklı ile her anne kucağına almayı nasip etsin bebişlerini 🤲🏻
Pnrss06 Ecrinsu erken gebelikse 6 gün öncesine kadar dogru veriyo.Ama yinede Allahtan ümit kesilmez.Gec döllenme olabilir bi mucizeyle karsılasırsınız inşallah
Ecrinsu Pnrss06 İlişkinin üzerinden 9 gün gecti bugün kan verdim öyle cıktı ve adetime 5 gün var birkaç belirti de yaşıyorum belkı pısıkolojikte olabilir ikinci çocuğa ilk denememiz Amın TSK ederim bu arada
1Anne2Bebek1Kopek 49411995 ay ben de 22.binler de yeni öğrendim 1 tane oğlum var o yüzden ikiz diye korktm oğlum ikizdi ama gelişmemişti ikizi. Gittim 7 haftalıkmis meğersem tek kalp atışını vs. Duydum hep ❤️