20 haftalığım bir kaç eksiği kaldı nerdeyse çoğu şeyini aldım. Hastane çıkışı,zıbın, tulum , body,eldiven,çorap,bere, ayakkabıları farklı numaralarda, yelek, Önlük,Montları,ağız mendili, bezi,gümüş göğüs kalkanı(silverbaby),şampuanı,bezi, tarak seti, tırnak seti,battaniyeleri,puset örtüsü,müslin örtü,havlu seti,bebek arabası,puset,alt açma hatırladıklarım bunlar. Anne bebek çantası ve beşiği kaldı. Emzik biberon almayacağım kullanmicaz inşallah🙏🏻