Rkfjsla 4. aydan beri doktorumun ısrarlarıyla kullanıyorum, sancı kasık ağrısı su an yok diye hiç olmayacak sanmayın gebelik ilerledikçe oluyor, normalde bile gece bacaklara kramp giriyor ya hamilelikte iki katı oluyor magnezyum onu engelliyor bir de en önemlisi gebelik zehirlenmesinden koruyor dedi doktorum. Magnezyum her kadının ihtiyacı olan bir takviye zaten hamile olsun olmasın, ayrıca erken doğum riski bir anda ortaya çıkabilir sancı hissetmemek sancı olmadığı anlamına gelmiyor ben 32. haftamda nstde çıkan sancı ile dumura uğramıştım hissetmediğim sancı erken doğum riskim çıktı 😑 3 haftadır dinlenme modundayım magnezyumu iki katına çıkardı doktorum hatta bebek erken doğmasın diye… Bazı seyler tedbir alınca toparlanabiliyor 😊