Tgbanne Azcık göbeğim var , kızlar siz bu haftalarda kaç kilo almıstınız , benim gibi kilo almadan göbek cıkması normal mi
Sedaerhan Tgbanne genel de altıncı aydan sonra alınıyor kilo.Ben ilk üç ay 10 kilo verdim ne güzel almadıysan
Seda-34 Tgbanne daha çok erken canım ben ilk 3 ay 2 kilo verdim sonra 4. Ay verdiklerimi aldım şimdi 5 bitti 6 nın içindeyim 1 kilo daha aldım. Yani verdiklerimin dışında daha 1-2 kilo arası aldım. Göbeğim de dışardan belli olmuyor.
asenatrk Tgbanne ben 17. Haftama kadar hiç almamıştım tam tersi vermiştim hiçbişey yiyemiyodum hep kusuyodum şuan 32 haftalık hamileyim 4 kilo aldım sadece ama şu son 2 gündür aşırı bi yemek yeme isteğim var🤣 bu saatten sonra alıcam sanırım