Yaseminkinaci Kizlar koleksiyonlarıniz oluşturun kaydedelim. https://ty.gl/kxhegrg ilk koleksiyon benden olsun. 😍
Sedaerhan Yaseminkinaci bunların yarısını almışım ben 🥰 üçlü tulumlar felan bandana cok pahalı ama tanesini ben sekiz tl den aldım .hem kaliteli hem uyguna aynısı bir de .trendyol da takı toka pahalı oluyor.instagramdan aldım ben
Sedaerhan dugmeninannesiii bu linkte vardı sanırım fil oyuncak ben 49 a aldım daha da indirime giriyor ama boyutları farklı olabilir
Yaseminkinaci dugmeninannesiii koleksiyon oluşturma yarın başlıyormuş çok pardon 🙈 ben bugün zannettim bı an yarın tekrar burada görüşelim kaydetmeleri tekrar yapalım olur mu. Bide yarın oluşturulan koleksiyonlarda beraber 🙈
Nasippp Kızlar trendyolda üyeyseniz yapalım çoğu üye olmuyormuş geçen kaydetmemde 40 -50 kaydedildim ama kuponu vermediler bu sebepten ötürü 🙄