tanya25 12 haftalık olduk bugün şükürler olsun iki gündür kasıklarımda ve belimde ara ara ağrılar oluyor gazdan patlayacak gibiyim… bide sinüzitim olduğu için bu hafta baş ağrım hat safha da burun tıkanıklığı da cabası 😳 sizlerde durum nedir canlar ? 😌
Birtane2307 tanya25 halsizlik uyku isteği var bulanti icinse ilac kullaniyorum iyiyiz buyuyor Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin😍
_Elifffffff_ tanya25 bende 12+4 günlük hamileyim aynı problemler bende de başladı baş ağrısı bel ve sırt ağrısı gaz ve siskinlik en baştan beridir vardı zaten😕 bu hafta kontrolüm var hepsini sorucam doktoruma
tanya25 _Elifffffff_ valla ben sordum normal dedi ağrılar için magnezyum verdi sanki biraz hafifledi ama tam değil :/
_Elifffffff_ tanya25 yaa bende normal olduğunu düşünüyorum ama dayanamıyorum da dün gece ağlayacaktım resmen bel ağrısından
Dyguklc tanya25 bende oyleydim burun tikanikligindan uyuyamiyodum asiri halsiz yorgun eljm.kolum kalkmiyodu kasik agrilarim oldu genelde 4. Aya dogru gecti aimdi 8 e gircez yine basladi eger bi saglik probleminiz yoksa gayet normal 😍
tanya25 Dyguklc ya sorma canım burun tıkanıklığı mahvediyor beni uyuyamıyorum geceleri inşallah geçer bi an önce
tanya25 Miskokulum35 şükürler olsun başından beri hiç bulantım olmadı ama gaz yetiyor bana…. mide de hazımsızlıkta var tabi :/
ynrbrk Miskokulum35 ne zaman bitti acaba ben 12+2 deyim şu an hat safhada tuvalete gitme duygum kalmadı artık 😔