Arkadaşlar reglim Çarşamba başlayvak ben dayanamadım biraz önce test yaptım ilki bozuktu sanırım hiçbir çizgi belirmesi ikşncisinde ise bir bulanıklı Pembemsilik bir çizgi belirir gibi oldu fotoğraf yüklemeyi beceremedim sizinle paylaşıp sormak istiyorum ama 🥺