Canım bende 20.haftama gireceğim. Doktorum 17.haftada ultrasonda baktığında bağırsağında parlaklık gördü. Ama dediki sakın korkma korkulacak bişey yok dedi. Bazen kanama olabiliyormuş karnımızın içine. Ve bebek bunu yutmuş oluyor sanırım. Oyüzden parlaklığı dedi. Çocuk doğar doğmaz kakayla çıkarıyor dedi. Kimisi de bu siteden okudum. 24,25de kontrole gittiklerinde kaybolmuş parlaklık.