Zezell Didtas Canım bende medical parka gidiyorum da sence yeni diye endişelenmelimiyiz oturmamis bir sistem diye
Gencmomy Merhaba kizlar , toplu yanit vermek isterim sizlere. Sosyal sigorta guvencem olmadigi icin forum yasam da 120 tl ödeme yaptim sultan hanima görünmüstüm. Kesemde sekil bozuklugu dugunu belirtmisti. İcim rahat etmedi 2. Doktora göründüm. Kendi muayenehanesi olan bir doktor mezitlide tavsiye ederimde sizlere. Kesemde şekil bozukluğu var ve henüz bir gelişim yok. Giderek daralma var. Umarım toparlar bebeğimi kaybetmek istemiyorum
deletedmom204 Gencmomy canim gecmis olsun insALLAH iyi olursun . rabbim sana acil sifalar versin rabbim evladini kucagina almayi nasip etsiin
Meliss Bende forum yaşamda himmet beye gidiyorum cok ama cokkkk memnunum iki arkadasım da yakın zamanda Doğum yaptı forum yaşamda ikisi de cok memnun kaldı bu arada arkadaslarımda bende saglıkcıyız muayene ücreti 62 tl veriyoruz