gozde_arel ben kullaniyprum aynisi . Puseti cok iceri dogru ovali fazla hayatta bebekte kullanmadim . Daha yatay olmasi gerekihor. Doktor gordugunde uyardi hatta kullanma bir sure yoksa durus bozuklugu olur 6 aydan sonra kullan dedi. 6. Aydada artik kucuk geliyordu. Ama diger basligindan memnunum , tam oturr pozisyon almiyor oda biraz yatay gibi en son ayari . Alt sepeti cok guzel buyuk ve fermuarli. Herturlu engebeli yoldan git saramiyor . Hic ses ckarmiyor. Bebegi asla rahatsi etmiyor.
Pustin ve diger basligin altinsa kiliflar vr kisin sicak tutuyor ve ayak korumasi mevcut soguk almiyor kisin bayagi gezdk hic usumedi oglum.
Ama sorarsaniz, Ben bundan alirmiydim ?hayir keske daha cok arastirsaydm. Piercardin bakabilirisniz bir yakinim kullaniyor guzel.