yusufbebekk447 benim oldukça düşük normal olursa ve kanamam yoğun olursa beni zorlayacakmış.. Kan ilaçlarını ihmal etme canım ben ara ara unuttum hep. İnşallah iyi oluruz💜
Mervensn1 verilen kişinin huyu suyuda size meylediyor. Kendi kanınızla uyum sağlaması bir yılı qşkın süre. İlaçlarımı var ama yükselmiyor, inşallah canım teşekkür ederim 🥰💜
Rumeysa10 dün akşam beş altı adım kaldı lavaboya gidiyordum tutamadım birden yaklaşık bir çay bardağı boşaldı birden. İdrar olsa sıcaklık olur bişey olur, şeffaftı. Doktorum ağrın olursa gel dedi