Selam Anneler 🙋🏻♀️
Doktorumuz sabah aç karnına gyno ferro sanol akşam tok karnına da innate pronatal haplarını vermişti 14 veya 15. Haftada ve hamilelik boyunca da kullanmamı istemişti. Ama ben kabız yaptığı için bazen kullanıyorum bazen kullanmıyorum. Doktor kontrollerimde gelişiminde çok şükür bir sıkıntı yok diyor doktorumuz. Aranızda hiç kullanmayan var mı? Kullanmadım diye bir sorun yaşar mıyım acaba 🙄🥴