Naznazmeraba cnm bende 15+3üm bu virüslerden dolayı devlet hastanesine gidemiyorum çift yumurta ikizlerine hamileyim geçen hafta özel hastaneye gittim çok ters bi doktora denk geldim çok sinirli ve agrasif bi doktordu sinirlerim allak bullak oldu cinsiyetlerini hala bilmiyorum biri arkadaki bebeim üç dört gün geriden geliyor baştan beridir sağlıklarıda iyi çok şükür bide cinsiyetlerini öğreneydim iyiydi ☺️