Glsmyldz09 bnde 19. Hafta dayım kaşıntı çok oluyor gittim aleovera, kakao, sarı kantoron bide zeytinyağını karıştırdım aklıma geldikçe gidip sürüyorum kaşıntı azaldı canım çatlak yağları hem pahalı hemde olumlu olumsuz çok yorum var umarım en az çatlakla geçiririz