elus272 Rabbim gönlüne inşirah ferahlığı versin 🤲🏻
Yaşam sınırını çoktan atlatmışsın bebeğin kilosuda çok güzel ciğer geliştirici de yapıldı ise korkma doğum söz konusu olsada bir sorun olmaz canım 🌸
bende 31 haftalık gebeyim 3 doz ciğer geliştirici yapıldı 5 gün kaldım hastanede evde dinlenmem gerektiği söylendi benimde sancım çıkıyordu nst de rabbim kolaylık versin umudunu kaybetme kesinlikle 25 28 haftalık doğum yapan insanlar var tıp ilerlemiş artık yenidoğan bakım ünitesi var getirt gelişmiş rabbimin izni ile hicbirsey olmaz dua et bol bol 🤲🏻🌸