77Ozge77 Mervee8 Bende kullandım daha yeni benim de akıntım oluyor hatta bazen tuvalette otururken bile geliyor akıntı bi kutu bitti ama hala var 😒
Mervee8 Nadireela Bendede iç çamaşırımın ortasını ıslatan su gibi akıntı bazende çok az sarımsı akıntı 15.haftadayım korkuyorum ya akıntı bebekle mi ilgilidir diye 6 7 defa olabiliyo gün içerisinde hissediyorum yani suyum geldiğini ıslatıyo beni
Mervee8 77Ozge77 Evet sürekli akıntım varmış gibi benim oturduğum yerde bazen akıntıyı hissediyorum öncesinden kanamam oluyodu yine oldu sanıyorum normalmidir ya o şeffaf su gibi akıntı
77Ozge77 Mervee8 Bana normal dedi koku ve kaşıntı yoksa ama bende bıktım iç çamaşırı değişmekten sizin haftalarınızda başlamıştı benimde 18 oldum devam ediyor bende kanama oldum korkuyorum her ıslaklıkta psikolojim bozuldu
Mervee8 77Ozge77 Aynen öyle benimde durumum malesef bugün donaxly kullanalı 4 gün oldu ilk defa bide peçeteyle silince yeşilimsi akıntıda oldu pskolojim bozuldu resmen bu enfeksyndan kanamadan
77Ozge77 Mervee8 Rahim kendini temizleme ve koruma amaçlı üretiyomuş şeffaf kokusuz akıntıyı zararı yok dedi ama insan tedirgin oluyoFitili mi tam itemedim bilmiyorum
Mervee8 77Ozge77 Bende fitil geri gelmiyo eriyip bitiyo sanırım az biraz ittinizmi yeterli bence çünkü çok itmiyorum ben iterken bile içinde eriyo o dakika