Benim normal zamanda tansiyonum çıkmaz ama doktora gittiğim de tansiyonum ölçülürken panik atak geçiriyorum inanılmaz korku yapıyorum ve tansiyonum 16 ya Yükseldi ardından 10 dakıka dinledim ve 14 de düştü hemen bu ne demek şimdi bende tansiyon hastasınıyım ilaç gerekli mi kendimi çok korkutuyorum çünkü @