Smy238 çok fazla yenidoğan kıyafeti, 0-3 almamanı öneririm çok çabuk büyüyorlarmış çünkü elinde kalır çoğu kıyafet. Daha çok 3-6 6-9 aylık almanı öneririm. Bunun dışında emzirme sütyenini şahsen ben gereksiz buluyorum yarım atletini yukarı çekipte emzirebilirsin, yengem almıştı 2-3 defa giydi sonra sürekli takıp çıkartmaya çalışmaktan bıktı yarım atlet giydi emzirme önlüğü de bence gereksiz, insan içinde zaten emzirebileceğimizi sanmıyorum örtü kullanmakta gereksiz olur bunun dışında gereksiz başka birşey gelmiyor aklıma 🤷🏻♀️🙈