Hasanmerve Merhaba arkadaşlr 33 hftalık hamileyim sağ kolum ağrıyor diye bengay krem sürmüştüm sürdükten sonra zararı oldugunu öğrendim bu durumu yaşayan varmı acaba bebeği sağlıklı olan