Sehertass malesef yok ben önlük giydiM bi tanede belime bagladım benim dogum yaptıgım hastanede erkek kimse yoktu bütün doktorlar kadındı Eşleri içeri almıyorlardı o yüzden rahattım zaten sancı sıklaştıkça insanın aklına hiç gelmiyor çıplak bile olsaydım aklıma asla bişey giymek gelmezdi 😄