yusufbebekk447 Çok bilindik bir soru ama yine de emin olmak istedim çünkü çok güçlü .Aynı yerde sürekli tekme hissediyorum.hıçkırık mı acaba diye sormak istedim ama hıçkırık bu kadar güçlü olur mu aynı tekme gibi .36 haftalığım
Gizem_ar Benimde aynı canım 36.4 haftadaym günde 3-4 kere oluyor doktorum normal dedi baya tekme gibi 10 dkya yakın sürüyor yoruyo beni hatta yani 😂
yusufbebekk447 Gizem_ar hıçkırık mı imiş ? Ben de Allah Allah hıçkırık olsa böyle tekme gibi olur mu diyorum
Gizem_ar yusufbebekk447 evet hıçkırıkmış gayette normal dedi doktor bende pek şaşırmıştm resmen tak tak vuruyor