Cnsemrh benimkide ilk gebelik, ama ben kendim normal doğum istiyorum, sezeryanada karşı değilim herkesin kendi tercihi saygı duyarım 🤗 herşeyin doğalı daha güzeldir bence, ben gerçek doğal doğumu hissetmek istiyorum doktorla normale yöneliyoruz inşaallah hayırlıysa