Benim sezeryan olucak o halde en iyisi gecelik oluyor ..etek tarafından açıp kapatmak için malum..onun sabahlıgı
ikinci kesinlikle lazım oluyor hem kan olsun terleme falan.ben gecelikten memnun kaldıgım için ikinci geceliği koydum😅yer var nasılsa ne olur ne olmaz diye pijamam var üçlü önden düğmeli kısa sabahlı olan onu da koydum.normalde onu ev için almıştım.kendi arabımla çıkış yapacagımızdan belki onu giyer eve gecerim dedim hatta üstüme montumla