Merhaba... Benim de 5. Haftada başlamıştı şimdi 16. Haftaya girdim baya ağır geçti sabahtan akşama hiç geçmiyordu bulantı tiksinme. Doktor ilk dramamine verdi pek etkisini görmedim sonra zofran zydris dil üstü verdi onunlar biraz normale döndüm. İki haftadır onu da kestim komple geçmedi hala ara ara kusuyorum ama normal hayata geri dönebildim en azından. Birazcık sabretmen gerekiyor ben doğuma kadar bitmeyecek herhalde diyordum ama çok şükür... 3 yada 4. Aydan sonra geçiyor