38Seher Sedaimm şuan da hala 7bin canım martta doğum yapacağım bende acıbadem de pandemiden dolayı haziran a kadar galiba uzatmışlar 2020 fiyatlarını
Sedaimm 38Seher 38Seher haberim yoktu ben de zama denk gelmeyim diye 2020de ödedim yakında doğum var inşallah 😀
38Seher Sedaimm hmm anladım bize öyle dediler sizin doğum ne zaman peki hayırla alın kucağınıza inşaallah