Gurcunur Senin eksi ise uyuşmazlık %100 doktorunu mutlaka bilgilendir benimde rh uyuşmazlığım var 28 haftada iğne vuruldum .
Eşin pozitif yada eksi olması bir önem arzetmiyor kadının kan gurubu ( Rh - ) ise bu iğnenin size %100 vurulması gerekiyor burda bebeğin sağlığı söz konusu ihmal edilecek birler değil ayrıca iğne devlet hastanelerinde rapor karşılığı verilıyor ücretsiz siz eczacılar odasından yazılan rapor karşılığı alıyorsunuz .
28-30 haftalar arası vurulan bir iğne doktorunu intect comb testi ( Yani bebekle sizin aranızdaki kan uyumuna )bakıyor negatifse de pozitifsede vurulmak zorundasınız vücüdünüz ilk gebelikde böyle bir antikor ( bebeğe karşı yok etme ani ölüm veya düşük ) durumu sağlayan bir takım savunma mekanizması hazırlıyor siz bu iğneyi olmazsanız ilerleyen haftalarda gebeliğiniz Allah korusun ( Ani bebek ölümü , erken doğum ) vb riskleri taşıyor oluyorsunuz bunun önüne geçilmesi için iğne vuruluyor size biri 28-30 haftalar arası bir doz da doğumdan sonrasında ikinci gebeliğiniz de düşük riski yasamayın diye .