Bucikizim İki gündür çok fena makatımda acı var oturtamıyorum yatamıyorum anestol pomad zararlı ama kullansam azıcık sıkıntı olur mu kullanan var Mı ?
Dyg61 Bucikizim anestol antibiyotik diye biliyorum ama yanlış da olabilir her krem hamilelikte kullanılmıyor doktorunuza sorma şansınız var mı