İyi akşamlar güzel anneler.. birkaç haftadır göbeğim aşırı kaşınıyordu üç gündür de vücudumun her yeri kaşınmaya başlayınca bugün doktoruma gittim. Gebelik kolestazindan şüphelendi. Tahlillerimde Alt ve Üst değerler iyi yani yüksek çıkmadı ama doktor bazen yeni olunca çıkmayabilir dedi Perşembe günü tekrar tahlil için çağırdı.. şimdilik bu ilacı ve bir losyon verdi. Bununla geçmezse ya da artarsa Perşembe gününden önce gel dedi. Doktoruma güveniyorum ama karaciğer ile ilgili bir sıkıntı yoksa sadece alerjik bir şey ise acaba icmesem mi diyorum.. biliyorum burda kimse iç ya da içme diyemez ama kullanan oldu mu merak ediyorum. Bu arada 33+6yim