Aslanannesiayse Kızlar ben bugün aldım BTM de 32.90 ! Çok kaliteli görünmese de fiyatını görünce şaşırdım çünkü internette nerde baksam 5′li setler 50 10′lu olanlar ise 150-200 🤬
beyzafatih Aslanannesiayse yo ben hep uygun aldım mesela 10 hastane çıkışını 80 tl 2 tane de 5 takımı aldım bir tanesini 13 tl bir tanesini de 23 tl aldım ve aldıklarımın kumaşıda tamamen pamuktan oluşuyor biraz araştırmak gerekiyor sanırım bunları da ebbebekten aldım birde şimdi yeni defacto dan aldım 23 tl bekliyorum onu da gelir bir kaç güne
miraninannesi1 Aslanannesiayse canm Trendyol da gördüm bugün 5 li setler 60 70 arasiydi çok güzel modeller vardı
Oziozi Aslanannesiayse bendede sarısı var aynısı 🙈 tek kalmıstı ellerınde 25 tl dı yerı guzel uygun dıye yedekledım hastane cıkısımız pembiş çunku 🥰💕🎀
Aslanannesiayse Oziozi bende aslında yeşil filan istedim çünkü erkek diye mavilere boğmak istemiyorum yavruyu 🙂