senaack Kızlar randevum vardı iptal oldu diye mesaj geldi Ayşenur hanıma gidiyordum şimdi doktorumu mu değiştiricem sizinde iptal oldu mu
Yakamozzz-1 senaack ertesi gün için tekrar randevu almayı deneyin ben öyle yaptım bir gün sonrasına aynı doktordan randevu aldım
Yakamozzz-1 senaack o zaman izne ayrılmış randevu sistemi kapanmış olabilir başka doktorlar çıkıyor dimi
Yakamozzz-1 senaack ben Buhara da gidiyordum Demet hanıma nenehatunda şehir hastanesine taşınınca oraya gitmeye karar verdim ilk kez deneyeceğim Berna hanıma gideceğim kaç haftalıksınız
senaack Yakamozzz-1 bende Buhara gidiyordum şimdi doğum yaklaştığı için nenehatuna geçtim şansıma taşınmış hastane baya iyiydi geçen hafta gittim ilk kez 35 haftalıgım
senaack Yakamozzz-1 geçen gittiğim doktora zaten ilk gidişimdi şimdi yine doktor mu değiştiricem nasıl yapıcam bilmiyorum 😭
Yakamozzz-1 senaack evet bende de aynı durum 34 haftalığım bi arkadasım şehir hastanesinde doğum yaptı ben de o yüzden Buhara’yı bıraktım 😬
Yakamozzz-1 senaack yani nenehatun un da bu sıkıntısı var sürekli aynı doktordan sıra alması zor oluyor bi kaç gün sonraya falan da mı yok yılllık izne mi ayrılmış
Yagmurplt25 Yakamozzz-1 hangi doktorla doğum yaptı normalmi seseryanmı acaba bnde oraya gidicem doğuma nasıl iyimiymiş memnun kalmşmı
uykusuzbirben senaack tam olarak ne kdr doğum ücreti sezryn ve anestezi ücretleriyle beraber ne kdr dediler. Ben daha haftaya gdnce doğum paketini sorcm net bilgi almak için
Yakamozzz-1 uykusuzbirben ben geçen gün hastaneyi arayarak öğrendim normal sezeryan 3.500 TL epudural alırsak 4000 TL oluyormus ücreti ücret içerisinde oda süslemesi fotoğraf çekimi bir aylık bebek kontrolü anne için diyetisyen ücretleri oluyormus
Yakamozzz-1 Yagmurplt25 normal doğum yaptı Berna hanımda yaptı sanırım memnun kalmıştı tek kişilik odalarda doğum yapmış