BbusraB Merhaba kızlar, bugün günlük pedime normal akıntımdan daha koyu kahverengimsi bi akıntı geldi bu normal mi ? Sizinde başınıza böyle birşey geldimi ??
Oykum_06ankara BbusraB geldi halada geliyo 8. Haftada basladi 11. Haftadayim hala geliyo ama ara ara oluyo gecti sanıyom tekrar geliyo ama onu dikkate al bende kahverengi akinti oldu sonra bi kac gun sonra pıhtili kanamam oldu dusuk ignesi vuruldum halada kanla karisik geliyo kahverengi akıntım
MKayramoms BbusraB hamileliğimin ilk ayında bende yaşadım doktoruma gittik sıkıntı görmedi ama her ihtimale karsı düşük ilacı verdi. Kırmızı olmadığı sürece sıkıntı yok demişti enfeksiyondan olabilirmiş
BbusraB Oykum_06ankara İlk defa oldu, acaba beklemem gerekir mi bir daha olacak diye ? Ya ne tam koyu kahve nede açık her zamankisi gibi bir renk değildi
Oykum_06ankara BbusraB ben yinede gitmeni tavsiye ederim bi ultrasyondan baksinlae belki igne yada progestan fitil verirler canm
Yagmur1907 Beklemeden hastaneye gidin benimde oldu düşük riskim varmış erkenden önlem alın geçer diye beklemek çok yanlış canım 😌 umarım sorun yoktur 🙏
Oykum_06ankara BbusraB belki normaldir icin rahat etmicekse git ama ben ne zmndir bu lekelenmeyi yasıyorum bana doktorum normal demisti kırmızıya dönerse ozmn kork dedi insallah donmez kesilir canm icini ferah tut yat dinlen