Userkbr Kızlar bacaklarım da kasılma oluyor ve rahmime Bi iki kere sancı girdi çıktı neden acaba daha 2 ay var doğuma 😔
ysfali06 Userkbr bnde de vardı 30+4den beri bugün 31 olduk kontrole gittiğimizde doktor muayene etti Bi sorun yok dedi ama tedbir amaçlı nst bağladı. Sancı çıkmadı. Sanırım bu haftalarda normal. Yine de içiniz rahat etsin diye doktorunuza sorun 🤗
Userkbr ysfali06 saol cnm 11 şubatta gidicem ozaman söylerim son aylara girince korku başlıyor ister istemez