meral9494 canım bende vajinusmus hastasıyım. ewlendm tam bir senenin üstüne yapabldm ama tek seferlik. onuda nasl yaptım özelden anlatırım istersen. herşeyi denedim inanın dediğinizi bile yaptım ama o an geldimi ölü bile olsan dirilirsin sanırım. ben muayene falanda olamıyorum şuan 35 haftalık gebeyim çatı muayenesi zamanım yaklaşıyor we tir tir titriyorum. herşeyi denedim kremler, jeller, ilaçlar, haplar fln. özel kliniklerde 3,4,5 güne geçiriyorlar ewet ama maliyeti çok yüksek. yeni ewliydik bi dünya borç harç wardı çok zor şartlar altındaydık malesef gidemedim yoksa bende çok isterdim 2 günde kurtulmak. gece gündüz ağlıyordum. Her gün deneme yapıyordum artk elimde sıkılmıştı boşa duş almaktan. beklemekten. bi sene üstüne yaptm ama sadece çock için yap çık oldu. Hamile kaldm zatn prewialıydım yasaktı ilişki o günden beri hala daha hiçbşy yapmadım. bakalım normal doğm yaparsan kurtulursun dediler. tek umudum o şuanda ama çatı muayenelere nasl gidicm blmiyorm. o yüzden eğer maddi durumun yetiyorsa mutlaka doktora git 3 4 gnde kurtul. ha bide o emla Krem dedikleride bi işe yaramıyor. kesinlikle kafada bitiyor. umarım bizde bitirebiliriz kafada. __