Yildizim Hamileyim canım benim yengem Özel Lotus Hastahanesinde Veysel TOPRAK a gidiyordu ve çok memnundu
Elif1147 Hamileyim ben veysel toprağa gittim beğenmedim şimdi bülent sezgine gidiyorm ondan memnun kaldımm
Fatma12 Hamileyim mehmet ağar şanmed te cok guvenilir bence kalabalik evet ama randevunla gidersen harikaa
Nebiyeee Ben meydan hastanesinde hakan kadiragaya gidiyorum cok iyi bi doktor lotus hastanesinde de imran ayhan var çok oneren oldu
Hamileyim Nebiyeee Hakan kadiraga bizim aile doktorumuz ama ona gitmiyorum ben uzak bana gidemiyorum 😟
Hamileyim Elif1147 ben Bülent Sezgin e gittim veysel toprağa da gittim memnun kalmadım ilgisizler bi de sırf paracı olmuşlar Bülent Sezgin 40 tlydi 55 olmuş veysel toprak yine aynı 60 tl olmuş
Nebiyeee Hamileyim hakan hocada sezeryan olan akraban varmi canim eli nasil acaba bebegim şu an makat gelis sezeryanda olabilirim cunku
Hamileyim Nebiyeee var canım ablamın eltisi oldu hatta bebeğin sırtında da bi yara vardı ameliyat etti çok şükür şimdi ikiside iyi bizim aile hepsi orda hepsi de memnun hatta yengem de oraya gidiyor şimdi iyi bir doktor 👨🏻⚕️
Esracim Lotus İmran Ayhan. Çok memnunum. Ama sanmed nazlı doktor ve metrolife Gülnur doktor da iyiymiş çok ovuyorlar