ttozc ben de ölü doğumdan sonra adet sancısı bilmezdim ama sancılı adet görmeye başladım sivilcelenme de oldu bel ağrım çok oluyordu doktora gittim kist varmış ve rahimde sıvı birikmesi vardı enfeksiyon da cabası. Enfeksiyon için fitil kullandim doktor kontrolünden 2 ay sonra hamile kaldım 3 gün önce öğrendim hamile olduğumu darısı başına inşallah.