Alfabetaa Doğum belittisi olarak bazıları isal oldugunu söylemişti az önce bir anda midem bulanmaya basladıı şimdide isal olmuşum böyle bişey yaşayan oldu mu
ikiponcik_annesi Alfabetaa canım doğum belirtisimi ne bilemiycem ama bende ishal olunca çok midem bulanır böyle dönüyo gibi olur belki öyle bişey olabilirmi acaba
Seymacablog Alfabetaa yaaa bende az öncr bu konuyla ilgili post açtım nette doğum belirtisi diye geçiyor bunlar, ama sordum annelere normal dediler bilemedim vaktinde gelmiş hayırlısı ile kucagına al inşallah
Ortmenanne16 Alfabetaa belirti diye bende biliyorum ama ishal sadece doğumu başlatmaz bakalım nişan gelecek mi o da yoksa evde sancı bekleyin her seyiniz hazırsa telaş etmeyin
Alfabetaa ikiponcik_annesi yaa bana ilk defa böyle oldu bir anda zaten bebek dönmüştüü doğum pozisyonunda rahimde yumuşama vardı gecen hafta bakalımm 🤷♀️
ikiponcik_annesi ikiponcik_annesi biraz bekle bakalım nişanın gelir suyun gelir yada sancıların başlar mutlaka eğer doğum belirtisiyse zaten hayırlısıyla bi avazda kurtulursun inşallah 🙏
Alfabetaa Seymacablog evet artık son zamanlar oldugu için bende tedirgn oldum ama geçti şuan anlık bişeydi. Amin inşallah hepimiz🙏🏼
C_inanc4235 Midenin bulantısı dönmesi ile ilgili olabilir. İshali de doğumun habercisi olarak okumuştum biyerde bence doktorunla konuşabiliyorsan ona haber ver en doğrusunu o söyler sana 😘❤️
Zkn Asla belirti değil 40+5 haftalardır o sorunu yasıyorum ama gelem giden yok maalesef nişan su ya da sancı bekleyin ☺️
Alfabetaa Zkn nişan su beklemiyorum herkeste olmuyor diye hala olmadı benim sancı takip ediyorum artık sadece 😁