Faddi54 benimde mayıs haziran gibi canım hastane çıkışı 5 li olandan almıştım bime gelmişti birara 29 tl 4 tane falan öyle var çıtçıtlı badi biberon agız bezi ıslak mendili bezi bebek çantası alt üst takım pişik kremi şampuanı marketleri falan takip et sürekli oraya güzel ve uygun ürünler geliyor ince battaniyesi müslin bezi falan takım baya al çünkü çok sık batıcak emzik eldiven çorap aklıma gelenler bunlar:))