Nida_Y Merhabalar, bilgisi olanlar beni aydınlatırsa çok sevinirim 🙏🏻 1-)hangi dualar okunacak ? 2-)duaları suya okuyup otu mu atıyoruz yoksa ot içindeyken mi okunuyor 3-)suyu için diyende var içmeyin diyen de emin olamadım. İçmek gerekiyor mu ?
Bilge_anne27 Nida_Y ben daha önce suyu okuttum şimdi hastanedeyim suyum yavaş yavaş geldiği için yatış yapıldı suyu da otun bulunduğu kaba boşalttım bakalım inşallah faydasını görürüm açılmam çabuk olur inşallah Doktorum suyu da içireceğini söyledi
Haticearen Nida_Y canım benim bı ebeden duyduğum ılık suyun içine koyunca Meryem suresi Ayetel Kürsi Felak nas sureleri okunup.suyunun icirilecegi doğum dan sonra da otun sudan çıkarılması gerektiğini okudum
[silindi] Nida_Y ben suya 72 tane İnşirah okuyup üfürmüştüm Meryem suresi de okumuştum sonra o suyu otun üzerine döktüm doguma giderken suyunu da iç dediler ama ben içemedim suyun içine bişry konursa içemem ben sukkari hurma yedim bide bol su içtim agrısız sancısız 6 cme ulaştım ama eşimin acelesi yüzünden hemen hastaneye gittik durduk yere suni sancı takıldım suyumu fln ebeler patlattı öylece dogum başladı 2 saatte de dogdu bu sefer sancım fln gelmeden gitmem hastaneye evde oturup bekliycem
heyymomm Nida_Y ya ben çok araştırdım hep kulaktan dolma bilgiler var hiçbir sohbette bilgilendirici kitapta rivayette bu otu duymadım. bazı hocalara da sormuşlar internetten onlara da baktım öyle bir şey yoka çıkıyor tüm oklar. ben de çok istiyordum almayı eşim nerde yazıyor bir kanıt göster dedi onun sayesinde araştırdım bulamadım😄🙈 tabii ki inanmak önemli olan ama bu ot olmadan inanıp samimi dua etmek de aynı. araştırdınız mı hiç bulabildiniz mi bir şey eşime sunacak hiçbir şeyim yok ve baya da merak ettim açıkçası 🥰 sizin vesilenizle diğer annelere de sormuş olayım belki cevap veren bilgilendiren çıkar ☺️
Aygul01 Nida_Y 1- özel duası yok 2- otu içine koyduktan sonra okunur 3- şifa niyetiyle dileyen bi kaç yudum içebilir.
pptya01 Geniş bi kaba koymak önemli. Suyundan bi yudum almıştım ben. Nette dualar yazıyor ama meryem suresini okumuştum
Elif5361 Benim ablam koydu sancı çekerken ne zaman doğumdan çıktı o zaman sudan çıkarttılar otu ama çok faydalıymış rabbim herkesi tek nefeste kurtarsın
Yakamoz1325 BN kızımda yaptım ve faydasını gördüm suyunuz veya sancınız başladığı zaman otu bi kabın yada kavanozun içine koyun ama geniş olsun çünkü o açıldıkça rahminizde açılacak ben doğumhanedeyken bana görümcem okudu Yasin suresi Meryem suresi inşikah ayetel kürsü felek nas okusunlar ve doğumun bitene kadar suyu yudum yudum iç allahın izniyle doğum bittiğinde sudan çıkarıp sağuk bi yere koy eyer sıcak bi yere koyarsan ot gevşer onunla birlikte rahminde gevşer benim başıma geldi ama ben sıcak aylarda doğum yapmıştım ondanda oldu
Nida_Y heyymomm merhaba inanın eşim aynı şeyi bana da sordu. Bende eşime aynen şöyle dedim. Doğum düşündüğün kadar kolay bir süreç değil ve insan bazen sadece ona psikolojik olarak iyi gelecek bir destek, güç arıyor. Kaldı ki bu meryem ana otuna okunan dualar anlamı çok güzel dualar. Biz dua okurken ekstra bir otu suya atıp ondan gelecek enerjiye inanmak istiyoruz. Yani bu kocalar çok karışmasın bizim işimize 🥰