Merhaba bugün çatı muaneyesi oldum 38.haftada olmuştum 39.haftadayım doktor bi daha bakalım dedi 2 cm olmuş açıklık kendisi de biraz zorladi açılma olsun biraz daha diye eve gelince akıntıyla beraber pembemsi kan geldi belime de ara ara agri giriyor bu sanci mı oluyor bilemiyorum pek düzenli de değil yaşayan varsa cevaplarsa sevinirim